مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اردیبهشت 1398 ساعت 15:212019-05-04دانش

200 سرای دانشجویی تا پایان سال احداث می شود / تبدیل 115 آشپرخانه سنتی به صنعتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، مجتبی صدیقی با اشاره به ضرورت وجود سرا های دانشجویی برای دانشجویان تصریح کرد: - معاون دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ساخت 200 سرای دانشجویی جدید تا پایان سال جاری در سطح دانشگاه های کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، مجتبی صدیقی با اشاره به ضرورت وجود سرا های دانشجویی برای دانشجویان تصریح کرد: یکی از نیاز های دانشجویان داشتن مکانی امن برای زیستن و ادامه تحصیل است که در چند سال اخیر بسیاری از سرا های دانشجویی که از بافت قدیمی و فرسوده داشتند، مرمت و بازسازی شدند.

وی خاطرنشان کرد: در 3 سال گذشته که طرح ارتقا کیفیت سرا های دانشجویی در دستور وزارت علوم قرار گرفت و این سرا ها از 1 تا 5 رتبه بندی شدند و سرا های دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا از کیفیت نسبتاً خوبی برخوردار بوده اند.

رییس سازمان امور دانشجویان اضافه کرد: از سال گذشته سرا های دانشجویی درجه 5، به درجه 4 ارتقا پیدا کردند و در سال 98 نیز ارتقا آن ها به درجه 3 را هدف گرفته ایم و بر این اساس تاکنون حدود 578 سرای دانشجویی در طرح ارتقا کیفیت شرکت داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 سرای دانشجویی تا پایان سال احداث می شود / تبدیل 115 آشپرخانه سنتی به صنعتی

200 سرای دانشجویی تا پایان سال احداث می شود / تبدیل 115 آشپرخانه سنتی به صنعتی