مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اردیبهشت 1398 ساعت 12:552019-05-04سياسي

فواید یادگیری زبان دوم


پژوهش های به عمل آمده درباره افرادی که زبان دوم را از کودکی فرامی‬ گیرند نشان می دهد این افراد می توانند نه تنها چند زبانه شوند، بلکه قادر هستند به زبان مادری خود تسلط بیشتری پیدا کرده و در آزمون های پیشرفت تحصیلی عملکرد بهتری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم در ادامه نوشت: فراگیری زبان دوم علاوه بر تسهیل ایجاد توانایی ارتباط با گروه های بزرگ تر در محیط کار نیز می تواند اثربخش باشد.

در جامعه امروزی ارتباط با فرهنگ های مختلف در موقعیت های گوناگون از اهمیت زیادی برخوردار است و آشنایی نداشتن به یک زبان دوم در این خصوص ایجاد مانع می کند.

در محیط کار نیز این مهم مزیتی است که می تواند به موقعیت های شغلی جدیدتر و بهتر منجر شود.

این روزها با فراگیر شدن شبکه های اجتماعی توانایی برقراری ارتباط و درک فرهنگ های دیگر در دنیای کسب و کار به طور فزاینده‬ای اهمیت پیدا کرده است.

امروزه کارفرمایان به دنبال کارمندانی هستند که بتوانند به طور روان به یک یا دو زبان دیگر صحبت کنند و این توانایی در ارتقای شغلی افراد همتراز نقش مهمی ایفا کند.

مطالعات نشان می دهد دانش آموزانی که زبان دوم را فرا می گیرند در مقایسه با دیگران مبتکرتر و خلاق تر هستند و توانایی حل مسائل پیچیده را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فواید یادگیری زبان دوم

فواید یادگیری زبان دوم