مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اردیبهشت 1398 ساعت 10:252019-05-04بين الملل

رکورد بالای کشته ها در درگیری با پلیس برزیل


آمارهای جدید نشان می دهد تعداد افرادی که در ایالت ریو دو ژانیرو ی برزیل در درگیری ها به دست نیروهای پلیس کشته شده اند به بالاترین رکورد رسیده است.

- آمارهای جدید نشان می دهد تعداد افرادی که در ایالت "ریو دو ژانیرو"ی برزیل در درگیری ها به دست نیروهای پلیس کشته شده اند به بالاترین رکورد رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سه ماه نخست سال جاری میلادی (2019) به طور میانگین روزانه پنج نفر در ایالت ریو دو ژانیرو به دست نیروی پلیس کشته شده اند که در مقایسه با سال های قبل رکورد بالایی بوده و افزایش 18 درصدی داشته است.

آمارهای رسمی حاکی از آن است که در سه ماه نخست حدود 434 نفر توسط نیروی پلیس در درگیری ها کشته شده اند که این آمار در دوره مشابه سال قبل حدود 368 تن بوده است.

خشونت فراگیر یکی از مشکلات تاریخی در برزیل و ایالت ریو دو ژانیروست و طبق آمار از سال 2014 تعداد قربانیان عملیات های پلیس برزیل افزایش ناگهانی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه گاردین، میزان جرائمی از قبیل سرقت در این کشور کاهش داشته اما منتقدان بر این باورند که مشکلات ساختاری همچنان به قوت خود باقیست.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد بالای کشته ها در درگیری با پلیس برزیل

رکورد بالای کشته ها در درگیری با پلیس برزیل