مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اردیبهشت 1398 ساعت 08:362019-05-04سياسي

روحانی: ماه رمضان ماه فهم و درک قرآن برای مسیر هدایت است


اگر در ماه مبارک رمضان افزایش فضای دلدادگی به حق است و توجه به آسمان هاست و یاد مستمندان است و ماه تعاون و همکاری و برادری و افطار و کنار هم قرار گرفتن است و ماه رمضان ماه فهم و درک قرآن برای مسیر هدایت است همه اینها در یک حدی در کلاس مدرسه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور صبح امروز در مراسم نکوداشت یکصد سال تربیت معلم در ایران که در سالن اجلاس برگزار شد، بیان داشت: یکی از دلایل عظمت ماه رمضان علاوه بر فضیلت های ذاتی اش نزول قرآن در این ماه است.

وی ادامه داد: قرآن کتاب هدایت انسان ها در مسیر سعادت بشریت است یکی از دلایل عظمت ماه رمضان شب قدر است که لیله القدر خیر من الف شهر است رییس جمهور اظهار داشت: می خواهم بگویم همه ویژگی های بزرگی که در ماه رمضان است که ماه صیام، صبر، عبادت، بهار قرآن، ماه نزول قرآن و ماه شب قدر است همه این ویژگی ها به یک نسبتی در مدرسه و کلاس و تربیت و تعلیم و تربیت معلم هم وجود دارد.

وی گفت: اگر در ماه مبارک رمضان افزایش فضای دلدادگی به حق است و توجه به آسمان هاست و یاد مستمندان است و ماه تعاون و همکاری و برادری و افطار و کنار هم قرار گرفتن است و ماه رمضان ماه فهم و درک قرآن برای مسیر هدایت است همه اینها در یک حدی در کلاس مدرسه هم می تواند باشد و قاعدتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: ماه رمضان ماه فهم و درک قرآن برای مسیر هدایت است

روحانی: ماه رمضان ماه فهم و درک قرآن برای مسیر هدایت است