مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اردیبهشت 1398 ساعت 14:512019-05-03ورزشي

امام جمعه عسلویه: کمبود امکانات و تجهیرات ورزشی زیبنده عسلویه نیست


امام جمعه عسلویه با اشاره با دیدار خود با هیات های ورزشی گفت: با این هیات ها دیدار داشتم مشکلات شان را مطرح کردند بیشتر حرف آنان این بود کمبود امکانات و تجهیرات داریم آیا زیبنده است در چنین شهرستان با این اسم و نشان و با این ظرفیت کمبود امکانات داشته باشیم؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امروز در خطبه های نماز جمعه شهر عسلویه به فرازی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری  فرمودند جامعه فرهنگیان در این چهل سال کارهای بزرگی کردند و به ویژه در دفاع مقدس جانانه درخشیدند.

امام جمعه عسلویه بیان داشت: عده ای می خواهند به دلایل سیاسی فرهنگیان را بی قدر و منزلت کنند و این جایگاه را تضعیف کنند؛ اجرای سند 2030 دنبال تضعیف این جایگاه و هجمه به این جایگاه است تا جامعه فرهنگیان را به این سو و آن سو  و به دنبال کارها و اهداف حزبی و غیر حزبی بکشند.

وی روز معلم را به معلمان خدوم و زحمتکش تبریک گفت و افزود: معلمان می دانند که معلمی تنها یک شغل نیست بلکه عشق و ایثار است و خدمت محض فداکاری و تجسم همه خوبی هاست؛ چه انتخاب زیبایی که روز معلم روز شهادت علامه شهید مطهری است عالمی برجسته و متفکری بزرگ که هم عالم بود وهم اهل عمل بود تیز بین و ریز بین بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه عسلویه: کمبود امکانات و تجهیرات ورزشی زیبنده عسلویه نیست

امام جمعه عسلویه: کمبود امکانات و تجهیرات ورزشی زیبنده عسلویه نیست