مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اردیبهشت 1398 ساعت 11:112019-05-03بين الملل

نقش شرکت آمریکایی «بلک واتر» در احیای داعش در سوریه و عراق چیست؟


شرکت بدنام بلک واتر این بار با نام مستعار وارد عراق شده و در پایگاه عین الاسد - محل حضور نظامیان تروریست آمریکایی - مستقر شده است تا بتواند بار دیگر در عراق و سوریه جنایات خود را ادامه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق روز چهارشنبه (11 اردیبهشت) اعلام کرد که شرکت نظامی آمریکایی بلک واتر این بار با اسم مستعار و به بهانه حمایت از شرکتهای نفتی وارد بصره شده است.

منابع نزدیک به جودی هود کاردار آمریکا در عراق اعلام کردند که شرکت بلک واتر -که آوازه خوبی در عراق ندارد - به همراه چند شرکت امنیتی نظامی دیگر، اوایل سال گذشته میلادی با مجوز کاری که وزارت کشور عراق به آن اعطا کرده بود، به این کشور باز گشته و در پایگاه نیروهای آمریکایی در عین الاسد در استان الانبار (غرب عراق) فعالیت خود را آغاز کرده است.

این منابع به روزنامه الاخبار گفتند که نخستین فعالیتهای بلک واتر، انتقال تجهیزات نظامی آمریکایی از اردن به غرب الانبار بود که با هماهنگی کامل این شرکت با نیروهای آمریکایی حاضر در عین الاسد صورت گرفت و این شرکت در حال حاضر در همان پایگاه مشغول آموزش عناصر گروه [تروریستی] داعش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش شرکت آمریکایی «بلک واتر» در احیای داعش در سوریه و عراق چیست؟

نقش شرکت آمریکایی «بلک واتر» در احیای داعش در سوریه و عراق چیست؟