مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اردیبهشت 1398 ساعت 13:412019-05-02اقتصادي

شناسایی عوامل رشد قیمت مسکن/برنامه جدید کاهش 30 درصدی قیمت تمام شده ساخت


مدیر عامل بانک مسکن از اجرای یک بسته رونق زا در بخش مسکن و ساختمان و کنترل سفته بازی در بازار مسکن خبر داد و گفت:این برنامه موجب کاهش 20 تا 30 درصدی قیمت تمام شده مسکن خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ابوالقاسم رحیمی انارکی در اولین همایش فصلی مدیران بانک مسکن با اشاره به اینکه بانک مسکن از اواخر سال گذشته کار تدوین و تهیه نقشه برای مقابله با دشمن در جنگ تمام عیار اقتصادی را آغاز کرد گفت:این نقشه به دنبال اجرای یک بسته رونق زا در بخش مسکن و ساختمان با استفاده از پتانسیل بازارهای پول و سرمایه است.

یعنی به دنبال فرصت سازی از تهدیدات پیش رو است.

وی افزود:بسته رونق بخش مسکن که بانک مسکن آن را تهیه کرده، فراتر از تسهیلات دهی است چرا که با توجه به جهش قیمت مسکن در تهران، خرید خانه توسط خانه اولی ها سخت شده است و لذا ممکن است تقاضای خرید مسکن در شهرهای اطراف تهران یا موج های قیمتی در سایر شهرها بوجود بیاید.

رحیمی انارکی خاطر نشان کرد:در این بسته عواملی که موجب افزایش قیمت مسکن می شود شناسایی شده است و تا حد امکان راهکارهای کنترلی برای آنها در نظر گرفته شده است.

یکی از مهمترین راهکارهای این بسته، کاهش 20 تا 30 درصدی قیمت تمام شده مسکن از طریق مدیریت بازار عرضه و تقاضای مصالح ساختمانی توسط بانک مسکن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی عوامل رشد قیمت مسکن/برنامه جدید کاهش 30 درصدی قیمت تمام شده ساخت

شناسایی عوامل رشد قیمت مسکن/برنامه جدید کاهش 30 درصدی قیمت تمام شده ساخت