مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اردیبهشت 1398 ساعت 12:112019-05-02سياسي

67 هزار حق التدریسی ها مهر ماه 98 استخدام آموزش و پروش می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید علی ادیانی صبح امروز در جمع مدیران ادارات و نهاد های سوادکوه، اظهار کرد: طرح استخدام حق التدریسی ها را با استناد به قانون مجلس هشتم در شهریور 97 اصلاحیه زدیم که در صحن علنی مجلس مصوب شد و امسال 67 هزار نفر از حق .

- نماینده قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای از استخدام 67 هزار حق التدریسی ها در مهر ماه 1398 در آموزش و پروش خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید علی ادیانی صبح امروز در جمع مدیران ادارات و نهاد های سوادکوه، اظهار کرد: طرح استخدام حق التدریسی ها را با استناد به قانون مجلس هشتم در شهریور 97 اصلاحیه زدیم که در صحن علنی مجلس مصوب شد و امسال 67 هزار نفر از حق التدریسی ها استخدام و جذب آموزش و پرورش می شوند.

وی با بیان اینکه 4 استان در موضوع آموزش و پرورش از دهه 1370 بسیار بد و ناعادلانه عمل کردند و پیش دبستانی از 1386 به بعد کد دار می شود و بر طبق قول وزیر در مهر ماه 1398 کد پرسنلی پیش دبستانی صادر و جذب می شوند.

محیط زیست در برخی موارد کشور را قفل می کند نماینده قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی، همکاری و همراهی در سیل اخیر را نمایش فرهنگ غنی ایرانی در چارچوب نگاه دینی و انقلابی توصیف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

67 هزار حق التدریسی ها مهر ماه 98 استخدام آموزش و پروش می شوند

67 هزار حق التدریسی ها مهر ماه 98 استخدام آموزش و پروش می شوند