مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اردیبهشت 1398 ساعت 12:062019-05-02سياسي

باید از رسانه ها برای توانمندسازی مناطق محروم استفاده کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علی اکبر فرهنگی امروز در اولین همایش و نمایشگاه رسانه های نوین و شکل دهی نهادهای اجتماعی در کرمان اظهار داشت: باید از رسانه ها در جهت توسعه و توانمندسازی مناطق محروم استفاده کرد.

دبیر علمی همایش رسانه های نوین و شکل دهی نهادهای اجتماعی با اشاره به اینکه رسانه های نوین هم جنبه مثبت و هم جنبه منفی دارند، گفت: متاسفانه جنبه های منفی رسانه های نوین بیشتر مطرح شده است، رسانه های نوین ابزاری هستند که می توانیم در جهت های بسیار خوب از انها استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: یکی از کارهایی که رسانه ها انجام می دهند آگاه سازی مردم است و بر اثر این آگاهی زندگی مردم تغییر می کند و نمونه بارز این مسئله می توان به قلعه گنج اشاره کرد.

فرهنگی با بیان اینکه زمانی که یک تکنولوژی جدید به وجود می آید دگرگونی هایی در ابعاد مختلف شروع می شود، بیان کرد: رسانه های نوین یک تکنولوژی جدیدی هستند که در مرحله اول نهادهای اجتماعی را تحت تاثیر خودشان قرار می دهند.

دبیر علمی همایش رسانه های نوین و شکل دهی نهادهای اجتماعی افزود: رسانه های نوین تک تک نهادهای اجتماعی ما را تحت تاثیر قرار خواهند داد و هر تکنولوژی که می آید روی نهادهای اجتماعی تاثیر می گذارد و در نهایت فرهنگ سازی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از رسانه ها برای توانمندسازی مناطق محروم استفاده کرد

باید از رسانه ها برای توانمندسازی مناطق محروم استفاده کرد