مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اردیبهشت 1398 ساعت 09:062019-05-02اقتصادي

تمدید تحریم ها در فعالیت واحدهای صنعتی البرز تأثیر ندارد


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز از بی تأثیر بودن تمدید تحریم ها در فعالیت واحد های صنعتی البرز خبر داد و گفت: دولت تسهیلگری را در دستورکار قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از البرز، جهانگیر شاهمرادی، مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به وجود مشکلاتی در زمینه تأمین مواد اولیه مورد نیاز شرکت ها گفت: تمدید تحریم ها در فعالیت واحدهای صنعتی البرز تأثیر ندارد اما در صنعتی ترین کشور های دنیا نیز تعطیل شدن کارخانجات ممکن است.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز اظهار کرد: بی شک چنانچه هر واحد صنعتی خود را با شرایط تطبیق ندهد، دچار زوال خواهد شد؛ این تطبیق شامل کیفیت، کمیت، خدمات پس از فروش و غیره می شود.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت دلار مزیت هایی نیز برای تولید کنندگان به همراه داشته است، افزود: قطعاً شرایط جدید به نفع تولید کنندگان داخلی خواهد بود.

شاهمرادی عنوان کرد: با توجه به افزایش ارزش دلار در برابر ریال، قیمت تمام شده برخی از کالا های وارداتی بالاتر از توان اقتصادی مصرف کنندگان است و این امر فرصتی را برای تولیدکنندگان داخلی فراهم آورده تا سهم بالاتری از بازار را در اختیار داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید تحریم ها در فعالیت واحدهای صنعتی البرز تأثیر ندارد

تمدید تحریم ها در فعالیت واحدهای صنعتی البرز تأثیر ندارد