موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق - كميسيون تلفيق بودجه - استقلال خوزستان - متناسب سازي - هيات مديره باشگاه پرسپوليس - مراسم برترين هاي آسيا - فرمانداري جاسك - هيأت هاي ورزشي - آزمون آزمايشي - نفت آبادان سپاهان - بازيكن تيم فوتبال تراكتور - رضا خضرايي - بهروز ياري - هوش مصنوعي جديد - واترپلوي ايران - گيفت اوربان - بازيگر سريال ستايش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اردیبهشت 1398 ساعت 03:202019-05-01فناوري

آیا گوشی های تاشو نیامده می روند؟


به نظر می رسد احتمالا باید گوشی های تاشو را فراموش کنیم، چرا که سامسونگ می خواهد یک گوشی جدید با صفحه نمایش دو طرفه بسازد! - به نظر می رسد احتمالا باید گوشی های تاشو را فراموش کنیم، چرا که سامسونگ می خواهد یک گوشی جدید با صفحه نمایش دو طرفه بسازد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از تک تایمز، آخرین اختراع سامسونگ، یک صفحه نمایش قابل جابجایی و چرخش در گوشی هوشمند است که استفاده های بالقوه زیادی شامل قابلیت نمایش از هر دو طرف، مترجم زبان زنده و غیره خواهد داشت.

سامسونگ مجبور شد تاریخ عرضه اولیه اولین گوشی تاشوی خود به نام گلکسی فولد (Galaxy Fold) را به دلیل آسیب پذیری صفحه نمایش آن به تعویق بیاندازد.

این تصمیم در پی برخی گزارش ها مبنی بر شکستن و آسیب دیدن صفحه نمایش، برآمده شدن و یا به طور کلی از کارافتادن نمایشگر گرفته شد.

حالا در حالی که همگان منتظر اعلام تاریخ جدید برای عرضه عمومی این گوشی هستند به نظر می رسد سامسونگ در حال کار بر روی یک نوع دیگر از نمایشگر است.

همانطور که در عکس نشان داده شده است، صفحه نمایش این گوشی به جای تاشدن، به دور گوشی پیچیده شده است، به طوری که جلوی گوشی، قسمت بالای گوشی قسمت زیادی از پشت گوشی را نمایشگر پوشانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا گوشی های تاشو نیامده می روند؟

آیا گوشی های تاشو نیامده می روند؟