مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اردیبهشت 1398 ساعت 10:562019-05-01سياسي

کسب رتبه برتر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس در کشور


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: استان فارس در عرصه مبارزه با مواد مخدر رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس، محمدرضا ابراهیمی با بیان این خبر اظهار داشت: به لطف خدا و با تلاش و کوشش صورت پذیرفته توانستیم در اجرای برنامه های مبارزه با مواد مخدر در سال 1397 که شامل برنامه های متنوع بود در سطح کشور رتبه برتر را کسب کنیم.

وی افزود: رتبه برتر این شورا در سایه هفکری و همدلی ایجاد شده در بین اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که شامل دستگاه های فرهنگی، درمانی، قضایی، امنیتی و انتظامی است، حاصل شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: بدون شک می توانیم با اشاعه فرهنگ تعامل و مشارکت عمومی و با استفاده از ظرفیت های بالقوه افراد جامعه خصوصاً جوانان بر پدیده شوم مواد مخدر فائق آییم.

  این مقام مسؤول در استان فارس به نقش موثر اصحاب رسانه در پیشگیری از اعتیاد اشاره کرد و گفت: بارها به اهمیت و رسالت مهم اصحاب رسانه در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره شده است و امیدواریم این همکاری بیش از پیش شود.

ابراهیمی در پایان ضمن قدردانی از کلیه ی دستگاه های عضو استانی و شهرستان ها خواستار همکاری بیش از پیش در جهت پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه برتر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس در کشور

کسب رتبه برتر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس در کشور