مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اردیبهشت 1398 ساعت 09:002019-05-01سياسي

دانشگاه ها باید میدان دار و پیشتاز تحولات کنونی کشور باشند


رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم های ظالمانه فرصتی برای نخبگان کشور است و دانشگاهیان باید نقش خود را به عنوان پیشتاز و میدان دار تحولات در این حوزه به خوبی ایفا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا عارف در بیست و هفتمین کنفرانس مهندسی برق ایران که به میزبانی دانشگاه یزد برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان رونق تولید اظهار کرد: این نامگذاری، عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی با پایدار کردن اقتصاد و اتکا به سرمایه های کشور است.

وی افزود: اگر برنامه ریزی درستی داشته باشیم می توانیم باعث بالارفتن انگیزه و جهت گیری صحیح به سمت رونق واقعی و اقتصاد دانش محور شویم.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که ما در آغازین ماه های دهه پنجم انقلاب هستیم، به بیانیه گام دوم اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این بیانیه اولین اولویت را علم و پژوهش مطرح کردند و به نظر من این بخش متوجه دولتمردان و حاکمیت است که قدرت را در تجهیزات سخت و دادن منابع به سمت قدرت های سخت نبینیم.

قدرت ما دانش و دانشگاه هاست.

عارف در ادامه با بیان این که دانشگاه ها در هیچ دورانی برای تخصیص اعتبار مالی در اولویت نبوده اند، تصریح کرد: رییس دانشگاه نباید در طول سال، دغدغه جذب و تأمین اعتبار مالی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها باید میدان دار و پیشتاز تحولات کنونی کشور باشند

دانشگاه ها باید میدان دار و پیشتاز تحولات کنونی کشور باشند