مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اردیبهشت 1398 ساعت 08:402019-05-01اجتماعي

تعهد خیران برای بازسازی مدارس سیل زده چقدر است؟


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: 460 میلیارد تومان برای بازسازی و نوسازی مدارس آسیب دیده از سیل نیاز داریم که خیرین مدرسه ساز تا کنون 210 میلیارد تومان را تعهد کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهراله رخشانی مهر در گردهمایی بسیجیان فرهنگی سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران، از آغاز کلنگ زنی مدارس مورد نیاز در مناطق سیل زده گلستان طی هفته آینده خبر داد واظهار کرد: در سایرکشورهای دنیا هم مانند ایران حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله به وقوع می پیوندد همانطور که همزمان با وقوع سیل اخیر در کشور، شاهد وقوع این حادثه در آمریکا نیز بودیم و حتی مدیریت بحران در آمریکا به گونه ای بود که بعد از اظهارات پمپئو مبنی بر کمک به سیل زدگان ایرانی وی مورد هجمه قرار گرفت.

وی وجه تمایز ایران از سایر کشورها را نوع مدیریت بحران و مشارکت و همدلی مردم و مسئولین در این گونه حوادث اعلام و عنوان کرد: در همه کشورها ساختمان ها از نظر اهمیت در مدیریت بحران به چهار دسته؛ دارای اهمیت بسیار زیاد، زیاد، بااهمیت و متوسط تقسیم بندی می شوند.

وی ادامه داد: ساختمان ها و اماکنی که بعد از وقوع سیل و زلزله باید پابرجا بمانند در گروه ساختمان های بااهمیت بسیار بالا قرار می گیرند و بیمارستان ها و مراکز درمانی مصداقی از این گروه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد خیران برای بازسازی مدارس سیل زده چقدر است؟

تعهد خیران برای بازسازی مدارس سیل زده چقدر است؟