مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اردیبهشت 1398 ساعت 15:362019-04-30دانش

دو عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان اساتید نمونه کشوری معرفی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، در مراسم بیست و هفتمین آیین نکوداشت اعضای هیئت علمی نمونه کشور که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مسئولان آموزش عالی برگزار شد، - دو عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد روز گذشته در چهارمین همایش ملی آموزش عالی به عنوان اساتید نمونه کشوری و سرآمد آموزشی کشور معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مراسم بیست و هفتمین آیین نکوداشت اعضای هیئت علمی نمونه کشور که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مسئولان آموزش عالی برگزار شد، از محمدرضا اکبرزاده توتونچی، استاد گروه مهندسی برق دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد تقدیر شد.

دراین مراسم که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، از 13 استاد نمونه کشوری و 7 استاد سرآمد آموزش عالی تقدیر شد که در این مراسم از دکتر محمدرضا اکبر زاده توتونچی استاد پایه 23 رشته مهندسی برق دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم، علاوه بر تقدیر از استادان نمونه کشور تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور نیز به عنوان سرآمدان آموزشی کشور تقدیر شدند که از دکتر حبیب رجبی مشهدی استاد مهندسی برق فردوسی مشهد نیز به عنوان سرآمد آموزشی کشور تجلیل و تقدیر به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان اساتید نمونه کشوری معرفی شدند

دو عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان اساتید نمونه کشوری معرفی شدند