مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اردیبهشت 1398 ساعت 14:162019-04-30سياسي

گلستان، زخمی اما استوار


این روزها استان گلستان از هجوم بلایای طبیعی و ترکش های سیلاب رودخانه ها و سیلاب بی تدبیری ها زخمی است اما به مدد غیرت و شعور انقلابی مردمانش همچنان استوار و سربلند ایستاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، این روزها استان گلستان از هجوم بلایای طبیعی و ترکش های سیلاب رودخانه ها و سیلاب بی تدبیری ها زخمی است اما به مدد غیرت و شعور انقلابی مردمانش همچنان استوار و سربلند ایستاده است.

سر خم نکرده و هیچ رقمه گوشش بدهکار مشکلات و رنج ها نیست و سرافزار و بلندقامت به آینده ای روشن امیدوار است.

اما این مناعت طبع نباید آنانکه در مشکلات مردم پشت صندلی های خود پنهان شده و دستور می دهند را به اشتباه محاسباتی دچار کرده و باعث شود تا مسؤولان در انجام رسالت های خطیرشان در شرایط حساس کنونی کوتاهی کنند زیرا نه مردم این دیار و نه تاریخ پر افتخار این استان آنها را نخواهد بخشید.

اما آنچه در این روزها در گلستان و دیار مردمان سرافزار و همیشه انقلابی نگارستان ایران گذشت، تنها تلخی حضور میهمان ناخوانده ای به نام سیل بر سر سفره نوروز مردمان و بی خانمان شدن آنها در کنار تلخکامی هایی از جنس اندوه و ناراحتی نبود، زیرا بی انصافی است که همدلی، انسان دوستی و مهربانی مردم نگارستان ایران را برای کمک به هم استانی هایشان ندید و به رشته تحریر در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان، زخمی اما استوار

گلستان، زخمی اما استوار