مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اردیبهشت 1398 ساعت 11:402019-04-30فناوري

اعتیاد آمریکایی ها به اینترنت بیشتر از چیزی است که فکر می کنند!


کارشناسان به تازگی دریافته و اعلام کرده اند که کاربران آمریکایی بسیار بیشتر از آنچه تصور می کنند، از گوشی های هوشمند استفاده می کنند بنابراین اعتیادشان به اینترنت و شبکه های اجتماعی بیش از حد نرمال تخمین و گزارش شده است.

- اعتیاد آمریکایی ها به اینترنت بیشتر از چیزی است که فکر می کنند! کارشناسان به تازگی دریافته و اعلام کرده اند که کاربران آمریکایی بسیار بیشتر از آنچه تصور می کنند، از گوشی های هوشمند استفاده می کنند بنابراین اعتیادشان به اینترنت و شبکه های اجتماعی بیش از حد نرمال تخمین و گزارش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تحقیقات صورت گرفته و تازه ترین آمارهای منتشر شده در وب سایت زد دی نت حاکی از آن است که شهروندان و کاربران آمریکایی بسیار بیشتر از آنچه که فکر می کنند، از گوشی های هوشمند موبایل و تبلت های خود استفاده می کنند و این بدان معناست که اعتیاد آنها به دستگاه های الکترونیکی و هوشمند بالاتر از حد تصور آنهاست به گونه ای که بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران برآورد کرده و هشدار داده اند که کاربران باید مراقب اعتیاد بیش از اندازه خود به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی که آنها را به خود درگیر و مشغول کرده است، باشند چراکه عواقب این اعتیاد می تواند سلامتی روحی و جسمی آنها را به میزان قابل توجهی به مخاطره بیاندازد و جلوی پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتیاد آمریکایی ها به اینترنت بیشتر از چیزی است که فکر می کنند!

اعتیاد آمریکایی ها به اینترنت بیشتر از چیزی است که فکر می کنند!