مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اردیبهشت 1398 ساعت 09:502019-04-30سياسي

برخی مدیران با رفتارهای خود عجین شده اند و نمی خواهد تغییر کنند


آموزش باید منجر به تغییر رفتار شود، برخی مدیران با رفتارهای خود عجین شده اند و نمی خواهد تغییر کنند، زیرا می دانند تئوری های مدیریتی جدید، - روش های قبلی را زیر سوال می برد به همین دلیل این دوره ها را برنمی تابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد حیدری عصر روز گذشته (دوشنبه 9 اردیبهشت) در دوازدهمین جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان قم در سالن جلسات معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه استانداری عنوان کرد: آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری نقش مهمی در توسعه و پیشرفت و اعتلای کشور دارد اما فناوری و پژوهش را باید در جهت رفاه و معیشت مردم کاربردی کرد تا بتوانیم از مشکلات و دشواری ها، به خوبی عبور کنیم.

وی اظهار کرد: آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری باید بر رفاه مردم اثر بگذارد و سطح زندگی جامعه را ارتقا بخشد؛ وگرنه ارزش و بهایی ندارد.

حیدری بیان کرد: باید در تحقق طرح های اثرگذار پژوهشی و فناوری، کار را به مراکز علمی و پژوهشی و دانشگاهی و جهاد دانشگاهی سپرد.

وی گفت: رسالت تشکیل کارگروه ها در پیگیری مشکلات و موانع، کاهش بروکراسی است در این راستا باید بودجه های پژوهشی به طور مستقیم در اختیار مراکز علمی و پژوهشی قرار بگیرد تا با استفاده از نیروهای متخصص و نخبگان، این طرح ها عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مدیران با رفتارهای خود عجین شده اند و نمی خواهد تغییر کنند

برخی مدیران با رفتارهای خود عجین شده اند و نمی خواهد تغییر کنند