مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اردیبهشت 1398 ساعت 09:262019-04-30اقتصادي

تأمین منابع مالی به منظور ساخت واحدهای صنعتی کوچک برای رونق تولید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محسن صالح نیا صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان گیلان می تواند در حوزه اقتصادی با پیشرفت خوبی مواجه شود اظهار کرد: در استان گیلان ظرفیت های بسیار خوبی در عرصه های مختلف برای جذب گردشگر وجود دارد که اگر به آن توجه شود بسیاری از معضلات واحدهای صنعتی کوچک در استان حل می شود.

وی با اشاره تعداد واحدهای صنعتی کوچک در شهرک های صنعتی گفت: واحدهای صنعتی کوچک نقش مهمی در توسعه و اقتصاد منطقه داشته به طوری که از 68 هزار واحد صنعتی کوچک 42 هزار از این واحدها در شهرک های صنعتی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و صنایع کوچک با اذعان به اینکه وزارت صمت از هیچ تلاشی برای بهبود شرایط صنایع کوچک دریغ نمی کند تصریح کرد: یکی از مهم ترین برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت حمایت از صنایع کوچک است زیرا هر چه  وضعیت شرکت های صنایع کوچک رو به بهبودی باشد باعث ایجاد اشتغال در جامعه می شود.

صالح نیا با اشاره برنامه های وزارت صنعت معدن تجارت برای کمک به واحدهای صنعتی کوچک افزود: وزارت صمت سعی دارد با برنامه هایی ازجمله تأمین سرمایه در گردش، تأمین منابع لازم برای نوسازی واحدهای صنعتی و کمک به واحدهای در حال ساخت به رونق تولید در کشور کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین منابع مالی به منظور ساخت واحدهای صنعتی کوچک برای رونق تولید

تأمین منابع مالی به منظور ساخت واحدهای صنعتی کوچک برای رونق تولید