مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اردیبهشت 1398 ساعت 07:212019-04-30اقتصادي

رفیعی: برای فتح قله لنین، اتومبیلم را فروختم


قهرمان کوهنوردی استان گیلان با اذعان به اینکه برای فتح قله لینین ماشین خود را به فروش گذاشتم گفت: یکی از دلایلی که من قله لنین را برای انتخاب کردم هزینه کرد آن بود که متأسفانه با افزایش نرخ ارز قله ای که می شد با 10 الی 15 میلیون تومان آن را فتح کرد به 50 میلیون تومان رسید.

- پویار رفیعی امروز در گفت وگو  با خبرنگار فارس در رشت، با بیان اینکه تمام تلاش خود را بالا بردن پرچم ایران انجام می دهم اظهار کرد: کوهنوردی یکی از سخت ترین رشته های ورزشی در دنیا است و زمانی که من این رشته را آغاز کردم بسیاری از افراد با این کار مخالفت کردند زیرا آینده ای برای این رشته تصور نمی کردند.

وی با اشاره حضور خود در اردوهای تیم ملی گفت: بعد از گذشت سه ماه از آغاز فعالیت رسمی خود در این رشته به اردوهای تیم ملی دعوت و با تلاش و پشتکار، موفق به حضور ثابت در اردوهای تیم ملی شدم که باعث تعجب دوست داران شده بود.

قهرمان کوهنوردی استان گیلان با اذعان به اینکه حضور در اردوی تیم ملی کمک بسیار زیادی در موفقیت من داشته است تصریح کرد: حضور در اردوهای تیم ملی و آشنایی با ورزشکاران مختلف باعث افزایش تجربه بنده در کوهنوردی شده که بسیار برای من مفید بوده است.

رفیعی با اشاره به نقش مؤثر خانواده در موفقیت های ورزشکاران افزود: اگر فردی می خواهد در هر عرصه و حرفه ای موفق شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفیعی: برای فتح قله لنین، اتومبیلم را فروختم

رفیعی: برای فتح قله لنین، اتومبیلم را فروختم