مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اردیبهشت 1398 ساعت 15:112019-04-29سياسي

سهم 38 درصدی جوانان از کرسی شوراهای اسلامی شهر و روستا


شوراییان جوان از آینده سازان کشور در گام دوم انقلاب هستند، زیرا توانسته اند در سنین جوانی علاوه بر آن که اعتماد مردم را به دست بیاورند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با تبریک 9 اردیبهشت ماه روز ملی شوراها اظهار کرد: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران مردم سالاری است که این مهم از طریق برگزاری انتخابات در اقصی نقاط کشور محقق می شود.

وی ادامه داد: وجود بیش از 125 هزار  نفر جامعه شوراییان کشور که با رای مستقیم مردم انتخاب شده اند سرمایه بزرگی است که سهم جوانان زیر 40 سال در این مجموعه 47 هزار و 92 نفر معادل 38 درصد است.

  سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: شوراییان جوان از آینده سازان کشور در گام دوم انقلاب هستند زیرا توانسته اند در سنین جوانی علاوه بر آن که اعتماد مردم را به دست بیاورند، تجربیات ارزشمندی در حوزه های متنوع مدیریت شهری و روستایی کسب کنند.

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی استانها ظرفیت شوراها را یکی از بهترین جایگاه ها برای کشف و شکوفایی استعدادهای مدیریتی کشور دانست و گفت: وزارت کشور بر خود وظیفه می داند ضمن حمایت کامل و بی دریغ از شوراهای اسلامی شهر و روستا زمینه بالندگی، پیشرفت و اثرگذاری هر چه بیشتر جوانان مستعد در این عرصه را تقویت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 38 درصدی جوانان از کرسی شوراهای اسلامی شهر و روستا

سهم 38 درصدی جوانان از کرسی شوراهای اسلامی شهر و روستا