مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اردیبهشت 1398 ساعت 11:102019-04-29ورزشي

«تلویزیون که یقه می گرفتی همه عمر، دیدی ... »


«باور کنید اگر اتفاقی شبیه آنچه در شبکه کیش افتاد در یک رسانه می افتاد، تلویزیون آنقدر شانتاژ می کرد، تا آن رسانه تعطیل، اهالی آن بیکار و منتشر کننده آن برای سال ها راهی زندان شود.

- باور کنید اگر اتفاقی شبیه آنچه در شبکه کیش افتاد در یک رسانه می افتاد، تلویزیون آنقدر شانتاژ می کرد، تا آن رسانه تعطیل، اهالی آن بیکار و منتشر کننده آن برای سال ها راهی زندان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی داننده در ادامه در عصر ایران نوشت: ما ایرانی ها از این رباعی جناب خیام بسیار استفاده می کنیم؛ آن قصر که جمشید در او جام گرفت / آهو بچه کرد و روبه آرام گرفت / بهرام که گور می گرفتی همه عمر / دیدی که چگونه گور بهرام گرفت.

می خواهم در این نوشتار من هم این رباعی وام بگیرم و به خطاب به تلویزیون بگویم تو که یقه می گرفتی همه عمر، دیدی … اهالی رسانه و هنر دل پری از تلویزیون دارند.

صداوسیما عادت داشت، مطالب و فیلم ها و تئاترهایی را که مطابق میل او نبود را به معنای واقعی کلمه با برچسب های آنچنانی له کند.

به طور مثال یادداشتی در یک روزنامه یا سایت منتشر می شد، تلویزیون به ویژه در اخبار بیست و سی خود، چنان فریاد وااسلاما سر می داد که بیا و ببین.

آنها از مسؤولان می خواستند که این روزنامه تعطیل و با نویسنده برخورد شدید صورت بگیرد تا درس عبرتی باشد برای دیگران.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تلویزیون که یقه می گرفتی همه عمر، دیدی ... »

«تلویزیون که یقه می گرفتی همه عمر، دیدی ... »