مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اردیبهشت 1398 ساعت 22:212019-04-28بين الملل

واکنش وزارت خارجه آمریکا به مصاحبه ظریف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مورگان اورتگاس (Morgan Ortagus) سخنگوی جدید وزارت خارجه آمریکا در واکنش به مصاحبه محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران با فاکس نیوز در پیامی توییتری در ادعایی مضحک مدعی شد: - سخنگوی جدید وزارت خارجه آمریکا به مصاحبه وزیر خارجه ایران با فاکس نیوز واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مورگان اورتگاس (Morgan Ortagus) سخنگوی جدید وزارت خارجه آمریکا در واکنش به مصاحبه محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران با فاکس نیوز در پیامی توییتری در ادعایی مضحک مدعی شد: عجیب نیست که ظریف که خود را استاد حقوق بشر خوانده و سخنگوی نظام خشن ایران است، به ایالات متحده می آید تا از آزادی هایی که از مردم ایران دریغ می شود، بهره مند شود.

سخنگوی جدید وزارت خارجه آمریکا در ادامه مدعی شد: عجیب این است که هنوز هم بعضی افراد به این ریاکار توجه می کنند.

این در حالیست که جان بولتون پیرامون مصاحبه محمد جواد ظریف گفته بود: این سخنان مضحک و اظهارات تبلیغاتی و ارائه اطلاعات غلط است.

سیاست رییس جمهوری آمریکا در قبال ایران پیش از آنکه من به دولت ملحق شوم کاملاً شفاف بوده و این سیاست اعمال حداکثر فشار بر ایران برای تغییر رفتارش است و فکر می کنم که این سیاست تأثیر گذار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزارت خارجه آمریکا به مصاحبه ظریف

واکنش وزارت خارجه آمریکا به مصاحبه ظریف