مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اردیبهشت 1398 ساعت 14:402019-04-28اقتصادي

ماجرای دستگیری اخلال گران توزیع مرغ در استان ایلام چه بود؟


اتحادیه مرغداران ایلام با وجود توافقات و حمایت ها به تعهد خود عمل نکردند و همین مساله موجب بروز مشکل در بازار مرغ استان شد.

- استاندار ایلام گفت: اتحادیه مرغداران ایلام با وجود توافقات و حمایت ها به تعهد خود عمل نکردند و همین مساله موجب بروز مشکل در بازار مرغ استان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد تنظیم بازار استان، اظهار کرد: قرار شد کشتارگاه به اتحادیه مرغداران واگذار، نهادهای یارانه ای تأمین و یک میلیارد تومان قرض الحسنه از محل صندوق به آنان پرداخت شود که بر اساس توافق مرغ استان را با قیمت مصوب تأمین و در اختیار مردم قرار دهند اما متأسفانه علی رغم همه حمایت ها، اتحادیه مرغداران به قول خود عمل نکرد.

وی با بیان اینکه آقای دادستان مدعی العموم و پیگیر حق مردم است و اگر جایی تخلف باشد رسیدگی می کنند، تصریح کرد: مدیران در تصمیم گیری مواظب باشند و اجازه سو ء استفاده به کسی ندهند و من از مدیری که ضعیف باشد حمایت نمی کنم و از دادستان می خواهم که حرمت مدیران شکسته نشود البته به شرط آنکه مدیران حریم خود را حفظ کنند و به وظایف خود به دقت عمل کنند.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر اینکه از مدیران تا مادامی که تخلفی نداشته باشند حمایت می کنیم، تصریح کرد: کسی که مسئولیت می پذیرد باید پای کار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای دستگیری اخلال گران توزیع مرغ در استان ایلام چه بود؟

ماجرای دستگیری اخلال گران توزیع مرغ در استان ایلام چه بود؟