مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اردیبهشت 1398 ساعت 14:362019-04-28اقتصادي

گلپایگانی: توجه به ارتقاء کیفیت فضای زندگی با معماری خوب لازم است


معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران بر توجه به کیفیت فضای زندگی و معماری خوب و متناسب با فرهنگ ایرانی- اسلامی و مقابله جدی با تسلط کمیت در ساخت فضاهای زندگی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در نشست تخصصی معاونین شهرسازی و معماری کلان شهرهای کشور در مشهد مقدس، که با حضور معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی  ، مدیرکل نظارت بر طرح های توسعه شهری وزارت راه و شهرسازی ، رییس مجمع کلان شهرهای کشور و معاونین شهرسازی کلان شهرهای کشور برگزار شد با گرامیداشت یاد شیخ بهایی به عنوان یک معمار برجسته و یکی از قلل معماری ایرانی بر نیاز به تغییر رویکرد در توسعه و پیشبرد شهرها تأکید کرد.

  وی با تأکید بر ارتقاء کیفیت فضای زندگی و معماری خوب و متناسب با فرهنگ ایرانی - اسلامی بر مقابله با تسلط کمیت در ساخت فضاهای زندگی اشاره کرده و گفت : در این زمینه باید به میراث و عناصر طبیعی شهرها ازجمله باغ ها، حریم رودخانه ها، کوه ها ، درختان و.

توجه  ویژه ای کرد.

 معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با تأکید بر میراث تاریخی شهرها؛ بافت و بناهای تاریخی و خیابان های تاریخی و مکان های رویدادهای تاریخی هر شهر و منطقه را ارزشمند خوانده و بر حفظ و احیاء بافت تاریخی شهرها به عنوان میراث فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلپایگانی: توجه به ارتقاء کیفیت فضای زندگی با معماری خوب لازم است

گلپایگانی: توجه به ارتقاء کیفیت فضای زندگی با معماری خوب لازم است