مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اردیبهشت 1398 ساعت 12:152019-04-28سياسي

بدون دانش، اقتدار کشور امکان پذیر نیست


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خواستار قرار گرفتن نیازهای جامعه در صدر اولویت های پژوهش مراکز علمی شد و گفت: باید بدانیم که بدون دانش، اقتدار کشور امکان پذیر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در هفتاد و یکمین جلسه ی شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی که در استانداری برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن روز معلم، سالروز شهادت شهید مطهری را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: آموزش و پرورش باید در تربیت نیروی انسانی کارآمد در راستای گام دوم انقلاب تلاش کند و نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی را تربیت و تحویل جامعه دهد.

وی با بیان اینکه متولیان حوزه آموزش و پرورش باید برای تحول در نظام آموزشی معلمان با محوریت ارتقای علمی و دانشی، اقداماتی را انجام دهند، افزود: ارتقای جایگاه علمی معلمان باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مروری کوتاه به ساختار آموزشی کشور نشان می دهد باید نکاتی در برنامه ریزی ها مورد توجه باشد که هدفمندی نظام آموزشی با در نظر گرفتن مبانی فکری و آموزشی و ایجاد تناسب آموزش با مهارت های مورد نیاز شغلی جامعه از مهمترین نکات مورد نیاز در این حوزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون دانش، اقتدار کشور امکان پذیر نیست

بدون دانش، اقتدار کشور امکان پذیر نیست