مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اردیبهشت 1398 ساعت 10:152019-04-28پزشكي

منتظر اتفاقات خوب در زندگی هستید؟


یک کارشناس سلامت روان شبکه بهداشت و درمان گفت: احساس شادمانی و رسیدن به رضایت درونی یا همان احساس خوب زیستن به عنوان یکی از معیارهای مهم در تشخیص سلامت روانی افراد مورد ارزیابی واقع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امید کازرونیان با اشاره به اینکه طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت تا سال 2030 شایع ترین بیماری در جهان افسردگی خواهد بود، توضیح داد: با توجه به عوارض بیماری افسردگی در فرد، احساس ناتوانی و عدم تسلط فرد بر زندگی خود می گردد و نیاز است افراد جامعه آموزش های لازم جهت پیشگیری از افسردگی را بیاموزند.

وی بیان کرد: افراد شاد معمولاً از بهره هوشی بالایی برخوردار بوده و از دستاوردهای ناشی از شادی مانند خلاقیت، همدلی با دیگران، طول عمر بیشتر و موفقیت بهره می برند.

این کارشناس سلامت روان تصریح کرد: با توجه به تغییرات سبک زندگی و سرعت تغییر و پیشرفت در جامعه، افراد باید مهارت های کنترل هیجانات منفی و حل مسئله و مقابله با استرس را بیاموزند.

کازرونیان با بیان علائم افسردگی گفت: افرادی که علائم اختلال در خواب و اشتها، کاهش سطح انرژی، ناامیدی، خلق غمگینی، عدم تصمیم گیری، لذت نبردن از فعالیت های لذت بخش قبلی، افکار خودکشی و مرگ در خود احساس می کنند، باید در اولین فرصت به پزشک یا روانشناس مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر اتفاقات خوب در زندگی هستید؟

منتظر اتفاقات خوب در زندگی هستید؟