مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اردیبهشت 1398 ساعت 08:452019-04-28بين الملل

مشاور ولیعهد عربستان در جلسات محاکمه خاشقجی غایب بوده است


خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع آگاه گزارش کرد، در ماه های اخیر و در جریان محاکمه متهمان قتل جمال خاشقجی در عربستان، در حالی که احمد العسیری در این جلسات حضور داشته و سردسته تیم ترور خاشقجی لقب گرفته اما القحطانی تاکنون در جلسات محاکمه مربوط به .

- خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع آگاه گزارش کرد، در ماه های اخیر و در جریان محاکمه متهمان قتل جمال خاشقجی در عربستان، در حالی که احمد العسیری در این جلسات حضور داشته و "سردسته" تیم ترور خاشقجی لقب گرفته اما القحطانی تاکنون در جلسات محاکمه مربوط به متهمان این پرونده که در پشت درهای بسته برگزار شده، غایب بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دادستان های عربستانی گفته اند که احمد العسیری، معاون رییس سازمان اطلاعات عربستان ناظر بر عملیات قتل جمال خاشقجی، ستون نویس روزنامه واشنگتن پست در اکتبر گذشته در کنسولگری عربستان واقع در استانبول بوده و سعود القحطانی، مشاوره دهنده به او در اجرای این قتل بوده است.

هر دو نفر از اعضای اصلی حلقه نزدیک به محمد بن سلمان ، ولیعهد عربستان محسوب می شوند و در رابطه با حادثه این قتل رسما از سمت هایشان اخراج شده اند، اما به گفته چهار مقام غربی آگاه به اطلاعات، تنها العسیری در پنج جلسه محاکمه مربوط به متهمان این پرونده در دادگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور ولیعهد عربستان در جلسات محاکمه خاشقجی غایب بوده است

مشاور ولیعهد عربستان در جلسات محاکمه خاشقجی غایب بوده است