مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اردیبهشت 1398 ساعت 08:162019-04-28دانش

این ربات از سقوط 183 متری جان سالم به در برد+فیلم


یک تیم تحقیقاتی موفق به ساخت ربات های انعطاف پذیری شده اند که بعد از رها شدن از ارتفاع 183 متری به کار خود ادامه می دهند.

- این ربات از سقوط 183 متری جان سالم به در برد+فیلم یک تیم تحقیقاتی موفق به ساخت ربات های انعطاف پذیری شده اند که بعد از رها شدن از ارتفاع 183 متری به کار خود ادامه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دیلی میل، مهندسان دانشگاه برکلی موفق به ساخت ربات های انعطاف پذیری شده اند که بعد از رها شدن از ارتفاع 183 متری به کار خود ادامه می دهند.

این ربات که Squishy نام دارد توسط یک شبکه سه بعدی از میله های جمع شونده ساخته شده است؛ این میله ها ربات را قادر به حرکت روی زمین می کنند.

  مهندسان دانشگاه برکلی می گویند: Squishy Robotics در شرایط حساس کارایی دارد و می توان در شرایطی مثل جنگ و زلزله آنها را در منطقه رها کرد و براساس اطلاعاتی که توسط آنها جمع آوری می شود وارد عمل شد.

  این ربات های انعطاف پذیر با استفاده از دوربین، میکروفون و سنسورهای شیمیایی، بیولوژیکی، رادیو اکتیو و همچنین GPS اطلاعات دقیقی از وضع منطقه در اختیار افراد می گذارند.

سنسورها اطلاعات سریع و حیاتی را در مورد چگونگی ایمن بودن شرایط منطقه برای ورود یک فرد به یک سایت مشخص که خطرناک است، ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این ربات از سقوط 183 متری جان سالم به در برد+فیلم

این ربات از سقوط 183 متری جان سالم به در برد+فیلم