مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اردیبهشت 1398 ساعت 06:262019-04-28بين الملل

وتوی حقوق بشر!


قارون های سعودی با خیال راحت به قتل و کشتار فردی و گروهی کسانی که کوچک ترین مخالفتی با آن ها داشته باشند، ادامه می دهند زیرا خیالشان راحت است که دلارهای نفتی آن ها در نیویورک و بروکسل کار می کند و مزاحمتی برای سلاخی های بیشتر پیش نخواهد آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه حمایت در یادداشتی از اصغر زارعی نوشت: اعدام گروهی و قرون وسطایی 37 نفر در عربستان در حالی کلید خورد که کشورها یا سازمان های مدعی حقوق بشر یا سکوت اختیار کردند و یا واکنشی ضعیف در حد یک بیانیه چندخطی از خود نشان دادند.

حسب گزارش ها، خانواده بسیاری از قربانیان از زمان اعدام فرزندانشان اطلاعی نداشتند و اقرارنامه های محکومین، ساختگی و زیر شکنجه های سنگین اخذ شده است.

حتی یکی از آنان به قاضی پرونده اعلام کرده است که اعترافات او توسط شخص بازجو نوشته شده و سخنان او نیست.

این موارد نشان می دهند کشوری که طی سال گذشته میلادی 149 نفر را بنا بر اتهامات واهی اعدام کرده است، با اتکا به چراغ سبز و سکوت معنادار حامیانش در غرب است که همچنان به ارتکاب هر نوع اقدام ضد حقوق بشری دست می زند.

به بیان دیگر، پرونده خاشقجی و قتل آیت الله نمر به همراه 46 نفر دیگر هنوز بر سر قارون های سعودی سنگینی می کند ولی با خیال راحت به قتل و کشتار فردی و گروهی کسانی که کوچک ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وتوی حقوق بشر!

وتوی حقوق بشر!