مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اردیبهشت 1398 ساعت 23:362019-04-27بين الملل

شرکت جدید مؤسس «بلک واتر» در عراق فعالیت دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، اسناد محرمانه ای که در اختیار بازفید نیوز قرار گرفته، از این امر حکایت دارد که یک شرکت ثبت شده در هنگ کنگ که در حوزه لجستیک نظامی و مسائل امنیتی فعالیت دارد و مؤسس بلک واتر آن را تأسیس کرده، - اسناد محرمانه ای که به تازگی افشا شده از فعالیت شرکت امنیتی و نظامی جدید مؤسس بلک واتر در عراق حکایت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، اسناد محرمانه ای که در اختیار بازفید نیوز قرار گرفته، از این امر حکایت دارد که یک شرکت ثبت شده در هنگ کنگ که در حوزه لجستیک نظامی و مسائل امنیتی فعالیت دارد و مؤسس بلک واتر آن را تأسیس کرده، در حال حاضر در جنوب عراق فعال است.

بنا بر این گزارش، مؤسس بلک واتر در سال 2014 میلادی با حمایت مالی چین شرکت گروه خدماتی فرانتیر (Frontier Services Group) را که یک شرکت پیمانکار نظامی در هنگ کنگ راه اندازی کرد.

این شرکت جدید از آن زمان تا کنون فعالیت های خود را از پروژه هایی در آفریقا گسترش داده و به ارائه خدمات امنیتی و لجستیکی برای پرویه یک کمربند، یک جاده که دولت چین در حال اجرای آن است پرداخته است.

شرکت فرانتیر دفاتری نیز در داخل چین، جنوب شرقی آسیا، و دوبی در امارات عربی متحده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت جدید مؤسس «بلک واتر» در عراق فعالیت دارد

شرکت جدید مؤسس «بلک واتر» در عراق فعالیت دارد