مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اردیبهشت 1398 ساعت 18:512019-04-27سياسي

معاون فرماندار دهاقان: تخفیف 30 درصدی عوارض شهرداری برای معلمان


معاون فرماندار دهاقان با بیان اینکه جایگاه معلم باید فرهنگ سازی شود، گفت: در بیانات مقام معظم رهبری مراسم هایی که برای معلمان برگزار می شود نمادین بوده و باید جایگاه معلم فرهنگ سازی شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، سید علی سجادی عصر امروز با حضور در جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن تبریک روز معلم اظهار داشت: برای ارتقای جامعه و خودمان باید ارزش و مقام و شان معلمان نشان داده شود زیرا اعتبار انسان ها به ارزش معلمان است.

معاون فرماندار دهاقان با بیان اینکه باید جایگاه معلم فرهنگ سازی شود افزود: در بیانات مقام معظم رهبری مراسم هایی که برای معلمان برگزار می شود نمادین بوده و باید جایگاه معلم فرهنگ سازی شود، جایگاه معلمان جایگاه پیامبران است.

وی آموزش و پرورش را در همه عرصه ها فعال دانست و اذعان کرد: اداره آموزش و پرورش از جمله اداره هایی بوده که در همه عرصه ها فعال و پویا بوده و علاوه بر تمرکز بر روی پروژه ها ارتقای علمی را هم پیموده است.

سجادی از 30 درصد تخفیف عوارض شهرداری در روز معلم خبر داد و بیان کرد: در روز معلم برای معلمان شهرستان دهاقان مراسم ویژه ای برگزار می شود، هم چنین 30 درصد تخفیف عوارض شهرداری شامل حال آنان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرماندار دهاقان: تخفیف 30 درصدی عوارض شهرداری برای معلمان

معاون فرماندار دهاقان: تخفیف 30 درصدی عوارض شهرداری برای معلمان