مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اردیبهشت 1398 ساعت 14:562019-04-27سياسي

انتقاد آیت الله مکارم شیرازی از سکوت محافل بین المللی در برابر جنایات اخیر عربستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی ظهر امروز در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم، اعدام 37 نفر از مسلمانان و شیعیان در عربستان را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: این اقدام بی رحمانه بدون هیچ محاکمه و دلیل خاصی تنها گوشه ای از جنایات رژیم منحوس و ضد بشری آل سعود است.

وی با اشاره به سوابق جنایات آل سعود و مبانی وهابیت در خصوص کشتار انسان ها تصریح کرد: این ظالمان برایشان شیعه و غیرشیعه تفاوتی نمی کند و به دلیل زیارت قبور بزرگان و قربانی کردن برای خداوند برای حل مشکلات و امثال آن، انسان ها را مستحق کشتن و محکوم به قتل می دانند.

این مرجع تقلید با تاکید بر جنبه های سیاسی و مذهبی قتل در عربستان اظهار کرد: این رژیم هرکس را که احتمال داشته باشد مخالفشان باشد به قتل می رسانند.

وی سکوت محافل بین المللی در برابر این جنایات را مورد انتقاد قرار داد و با بیان اینکه اگر یک نفر از اینان در ایران بود داد محاکم بین المللی در می آمد گفت: با این وجود این محاکم در برابر قتل 37 نفر سکوت عجیبی نشان داده اند و صدایی از آنان درنمی آید.

آیت الله مکارم شیرازی ادامه داد: عربستان همچون گاوی شیرده برای آمریکایی ها است که اگر گاو شیرده با منفعتی لگدی هم بزند نباید کاری کرد و باید حفظش کرد چراکه منفعتش بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد آیت الله مکارم شیرازی از سکوت محافل بین المللی در برابر جنایات اخیر عربستان

انتقاد آیت الله مکارم شیرازی از سکوت محافل بین المللی در برابر جنایات اخیر عربستان