مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اردیبهشت 1398 ساعت 13:462019-04-27سياسي

اقدامات گروه جهادی دانشجویان برای روستاهای سیستان و بلوچستان


مسئول گروه جهادی دانشجویی راهیان شهادت با اشاره به اعزام این گروه به سیستان و بلوچستان گفت: گروه جهادی راهیان شهادت در نوروز 98 پنجمین دوره متوالی خود را در شهرستان دلگان برگزار کرد.

- مصطفی عظیمی مسئول گروه جهادی راهیان شهادت در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به اعزام این گروه به سیستان و بلوچستان اظهار کرد: گروه جهادی راهیان شهادت در نوروز 98 پنجمین دوره متوالی خود را در شهرستان دلگان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان برگزار کرد که یکی از برنامه های این گروه ایجاد طرح بهداشت و سلامت دهان و دندان کودکان 3 روستاهای کمتر برخوردار شهرستان دلگان بود.

وی درباره این طرح توضیح داد: در این طرح بیش از 400 کودک بین سنین 3 تا 10 سال که میانگین 5 دندان آنان از کشیدن، پر کردن و عصب کشی به طور کاملاً رایگان ویزیت و درمان شدند.

عظیمی ادامه داد: همچنین، درمان دندان بیش از 100 بزرگسال در این دوره از اقدامات انجام گرفته در روستاهای هیت کلیر، کهنک لدی، نعمت آباد، ابراهیم آباد و حسین آباد بوده که با سه دندانپزشک و دو یونیت انجام گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: برگزاری کلاس های فرهنگی و آموزشی از قبیل آموزش، حفظ وروانخوانی قران، آموزش احکام و نماز، آموزش بهداشت فردی و خانواده با حضور تیم مامایی آموزش خیاطی و ایجاد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات گروه جهادی دانشجویان برای روستاهای سیستان و بلوچستان

اقدامات گروه جهادی دانشجویان برای روستاهای سیستان و بلوچستان