مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اردیبهشت 1398 ساعت 10:452019-04-27ورزشي

یادنامه محمدباقر کتابی رونمایی می شود


مدیر مرکز آفرینش های ادبی قلمستان گفت: یادنامه استاد محمدباقر کتابی همزمان با هفته فرهنگی اصفهان و در نخستین سالگرد درگذشت ایشان رونمایی می شود.

- الهه رضایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مراسم رونمایی از یادنامه مرحوم استاد محمدباقر کتابی مفسر قرآن و نهج البلاغه و استاد ادبیات دانشگاه اصفهان ساعت 17 روز دوشنبه نهم اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این یادنامه شامل مجموعه مقالاتی است که دوستان، شاگردان، اطرافیان و همکاران مرحوم کتابی به ایشان تقدیم کرده اند.

رضایی تصریح کرد: نهج البلاغه، مثنوی، رجال اصفهان، تاریخ اصفهان و اخلاق محورهای مورد علاقه مرحوم کتابی در طول زندگی علمی ایشان بود و مقالات دوستان، شاگردان، اطرافیان و همکاران آن مرحوم در این حوزه ها به همراه مقالاتی که درباره زندگی، سیره، آثار و تألیفات مرحوم کتابی به رشته تحریر درآمده، توسط دفتر تخصصی ادبیات و مرکز آفرینش های ادبی قلمستان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گردآوری شده و به چاپ رسیده است.

او گفت: تمایل داشتیم این یادنامه در نخستین سالگرد درگذشت استاد محمدباقر کتابی در فروردین ماه امسال رونمایی شود، اما با توجه به در پیش بودن هفته فرهنگی اصفهان و خدمات شایان ایشان به اصفهانی ها، تاریخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادنامه محمدباقر کتابی رونمایی می شود

یادنامه محمدباقر کتابی رونمایی می شود