مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 ساعت 19:262019-04-26ورزشي

پیروزی ارزشمندی مقابل گرگان کسب کردیم


سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: امروز می دانستیم بازی سختی داریم اما فکر می کنم پرتاب های تیم گرگان به ثمر ننشست و فرصت خوبی را در اختیار ما قرار داد که توانسیتم بهترین استفاده را از این فرصت ببریم که کسب این پیروزی برایمان خیلی دارای اهمیت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حماد سامری امشب پس از پیروزی تیمش برابر تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: این بازی با این هوادار و تماشاگر نمایش یک روزی بود که برازنده بسکتبال ایران بوده است و باید به هر دو تیم و هواداران و بسکتبال ایران بخاطر همچین روز درخشانی تبریک گفت.

وی ادامه داد: امروز می دانستیم بازی سختی داریم اما فکر می کنم پرتاب های تیم گرگان به ثمر ننشست و فرصت خوبی را در اختیار ما قرار داد که توانسیتم بهترین استفاده را از این فرصت ببریم که کسب این پیروزی برایمان خیلی دارای اهمیت بود.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان درباره بازی فردا برابر شهرداری گرگان، خاطرنشان کرد: فردا یک بازی بسیار سختی را پیش رو داریم و فکر نمی کنم تا روز آخر هیچ نتیجه ای قابل پیش بینی باشد.

سامری درباره هواداران بسکتبال گرگان تاکید کرد: هواداران گرگان درجه یک هستند و امروز من به عنوان یک هوادار و عضو کوچک از بسکتبال لذت بردم و افتخار کردم که در این سالن بودم و در جمع گرگانی ها هستم و به واقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی ارزشمندی مقابل گرگان کسب کردیم

پیروزی ارزشمندی مقابل گرگان کسب کردیم