مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 ساعت 19:062019-04-26ورزشي

شهرداری ورامین برای دومین بار قهرمان آسیا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین ، از سری مسابقات قهرمانی والیبال جام باشگاه های آسیا که در کشور چین تایپه برگزار می شود، دو تیم شهرداری ورامین و پاناسونیک در مرحله نیمه نهایی برگزار شد.

پیش ازاین دیدار شاگردان رحمان محمدی با پنج پیروزی و یک شکست به فینال مسابقات راه یافتند.

شاگردان رحمان محمدی در ست اول مسابقه نتیجه را 25بر 20 به تیم ژاپنی واگذار کرد تا بازنده ست اول باشد، سرویس های قدرتی ژاپنی ها دلیل پیروزی در ست اول مسابقه بود.

ست دوم مسابقه در حالی شروع شد که تا نتیجه 6 بر 6 مساوی بودند اما شهرداری ورامین زودتر به وقت استراحت اول رسید ولی در ادامه بازی این ژاپنی ها بودند که بازی را به دست گرفتند و با بازی سرعتی و سرویس های سنگین نتیجه را 16 بر 12 به نفع ژاپن ادامه دادند که درنهایت تیم پاناسونیک ژاپن بود که توانست ست دوم را با نتیجه 25بر 16به نفع خود به پایان برساند.

ست سوم مسابقه در شرایطی آغاز شد که نتیجه مسابقه دو بر صفر به نفع ژاپنی ها بود، در ست سوم امتیازات پایای پای و نزدیک به هم دنبال می شد و هر دو تیم قدم به قدم روبه جلو حرکت می کردند که تیم شهرداری ورامین در امتیاز 22 از حریف خود پیش افتاد و در امتیاز 24 ، رحمان محمدی وقت استراحت را گرفت و درنهایت نتیجه بازی 25 بر 22 به نفع شهرداری ورامین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ورامین برای دومین بار قهرمان آسیا شد

شهرداری ورامین برای دومین بار قهرمان آسیا شد