مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 ساعت 14:412019-04-26سياسي

عمل به اقتصادی مقاومتی تنها راه مقابله با جنگ نابرابر اقتصادی دشمن است


دشمن علنا جنگ اقتصادی در مقابل ملت ایران به راه انداخته است و تنها راه مقابله و مبارزه با این جنگ نابرابر شکوفا شدن اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، حجت الاسلام علی ابراهیمی پور امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان، با تبریک روز کارگر، اظهار کرد: کارگران از مهم ترین محورهای اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی هستند و کار بی وقفه راهبردی برای عزت آفرینی در این شعار است.

وی عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود است که امنیت اقتصادی و اجتماعی را به همراه دارد.

امام جمعه آبادان گفت: دشمن علنا جنگ اقتصادی در مقابل ملت ایران به راه انداخته است و تنها راه مقابله و مبارزه با این جنگ نابرابر شکوفا شدن اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال است.

ابراهیمی پور عنوان کرد: تصمیم آمریکا برای تحریم نفتی ایران و فشار به کشورهای مختلف برای نخریدن نفت از ایران اقدامی قلدرمعابانه است و برای مقابله با این اقدام باید تصمیمی چون صادرات غیرنفتی را در پیش بگیریم و عربستان و امارات بدانند که اگر نفت ایران تحریم شود، اجازه صادرات یک قطره نفت از تنگه هرمز را نخواهیم داد.

وی با اشاره به جنایت آل سعود و اعدام شیعیان، اظهار کرد: مدعیان حقوق بشر در مقابل جنایت آل سعود سکوت اختیار کردند و علت سکوت آمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل به اقتصادی مقاومتی تنها راه مقابله با جنگ نابرابر اقتصادی دشمن است

عمل به اقتصادی مقاومتی تنها راه مقابله با جنگ نابرابر اقتصادی دشمن است