مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 ساعت 11:162019-04-26اقتصادي

اجرای قانون راهکاری برای کاهش خسارت سیل در سوادکوه


اجرای قانون و توجه به نظرات کارشناسان و اجرای مقتدرانه تر مصوبات مرتبط با جان و مال مردم و لزوم احداث بیشتر دیواره های حائل همراه با «بِرید» بخشی از نظرات مدیران مرتبط با سیل اخیر در میزگرد «راهکار های کاهش خسارت های سیل آینده در سوادکوه» بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، میزگرد راهکار های کاهش خسارت های سیل آینده در سوادکوه برگزار شد که در ابتدای این میزگرد با اشاره به میزگرد اول که با حضور کارشناسان انجام شد به بیان کلیات سیل اخیر اشاره شد.

راهکارهای کاهش خسارت های سیل آینده سوادکوه به عنوان موضوع میزگردی تعیین شد که در این میزگرد شاهد حضور رییس اداره امور آب شهرستان های قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی و رییس آب و فاضلاب و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه و رؤسای شوراهای اسلامی شهر های زیراب و پل سفید و اعضای اتاق فکر و خبرنگاران سوادکوه برگزار شد.

  سؤال اصلی این میزگرد آن بود که علل اصلی خسارت های سیل اخیر چه بود و برای کاهش خسارت های سیل در آینده چه باید کرد.

*احداث 6 کیلومتری دیوار حائل رودخانه تلار در زیراب رییس شورای اسلامی شهر زیراب با اشاره به اینکه سیل اخیر در صد سال اخیر بی سابقه و سه برابر سیل سال 1394 در شهر زیراب بود، گفت: استاندار مازندران در 6 جلسه مربوط به سیل در زیراب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای قانون راهکاری برای کاهش خسارت سیل در سوادکوه

اجرای قانون راهکاری برای کاهش خسارت سیل در سوادکوه