مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 ساعت 10:402019-04-26سياسي

رادیو رسانه ای تأثیرگذار در بحران هاست


معاون امور استان های سازمان صداوسیما در دو پیام جداگانه روز رادیو را تبریک گفت و تاکید کرد، رادیو رسانه ای گرم، صمیمی، همراه، تأثیرگذار و نقش آفرین در رخدادها، - بحران ها و حوادث است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی دارابی به مناسبت چهارم اردیبهشت روز ملی رادیو، پیام تبریکی را خطاب به مدیران کل مراکز، معاونان صدا و کارکنان اداره کل صدای استان ها و رادیوهای سراسر کشور صادر کرد.

در متن پیام او آمده است: چهارم اردیبهشت ماه روز رادیو را به همه شما گرامیان تبریک می گویم، از ساعت 19 چهارم اردیبهشت 1319 که رادیو رسماً در ایران آغاز بکار کرد، 79 سال می گذرد، در طول این سال ها رادیو برای شنیدن، بودن، ماندن، پویایی و مانایی از هر تلاشی فروگذار نکرده است.

امروزه در عصر ارتباطات، تنوع، تعدد و تکثر رسانه ها، رادیو برای حفظ مخاطب و افزایش آن و برای آنکه بهتر و بیشتر دیده و شنیده شود، رسالت بس خطیری را بر عهده دارد.

در بخش دیگری از این پیام عنوان شده است: رادیو رسانه ای صمیمی، همراه، چابک، ارزان، سهل الوصول، گرم و نقش آفرین در رخدادها و بحران هاست.

اینجانب وظیفه خود می دانم از خدمات و تلاش های ارزنده همه همکاران عزیزم در مراکز صدا و سیمای استان ها و اداره کل صدای استان ها، مدیران، برنامه سازان، گزارشگران، مجریان، تهیه کنندگان، نویسندگان و کلیه عوامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو رسانه ای تأثیرگذار در بحران هاست

رادیو رسانه ای تأثیرگذار در بحران هاست