مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 ساعت 09:162019-04-26سياسي

اعلام آمادگی شهرداری رودیان برای کمک به طرح «جهاد همبستگی ملی»


شهردار رودیان با بیان اینکه نقش سپاه در خدمات رسانی به سیل زدگان قابل وصف نیست، برای کمک به طرح «جهاد همبستگی ملی» اعلام آمادگی کرد.

- حسن خانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در رودیان، با اشاره به اهمیت طرح جهاد همبستگی ملی در بازسازی مناطق سیل زده اظهار کرد :خدمات رسانی خوبی به مناطق سیل زده از طریق پایگاه های بسیج و مساجد صورت گرفته است که در قالب این طرح ادامه می یابد.

وی با تأکید بر اینکه طبق صورت جلسه ای که با استاندار سمنان داشتیم منتظر دستورات لازم برای نوع کمک رسانی ها هستیم، افزود: نیروی انسانی و تجهیزات در صورت لزوم به مناطق سیل زده اعزام می شود؛ اما هنوز از شهرداری رودیان درخواستی نشده است.

شهردار رودیان با اعلام آمادگی برای کمک به سیل زدگان تصریح کرد: تلاش می شود تا به اندازه داشته های شهرداری رودیان، کمک رسانی را انجام دهیم.

خانی با اعلام آمادگی در اعزام نیروی انسانی به مناطق سیل زده اضافه کرد: این آمادگی وجود دارد تا در صورت درخواست استانداری سمنان، این کار را انجام دهیم.

وی با تأکید بر اینکه همبستگی ملت ایران در کمک به سیل زدگان و نقش سپاه در خدمات رسانی قابل وصف نیست، تصریح کرد: همه شاهد این مهم بودند که نیروهای جهادی چگونه در میدان حاضر شدند و تلاش کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی شهرداری رودیان برای کمک به طرح «جهاد همبستگی ملی»

اعلام آمادگی شهرداری رودیان برای کمک به طرح «جهاد همبستگی ملی»