مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 ساعت 08:502019-04-26پزشكي

طب ایرانی در ترویج «سبک زندگی سلامت محور» پیشرو است


سرپرست دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت با تاکید بر رویکرد سلامت محور طب ایرانی، این مکتب غنی طبی را در زمینه اصلاح سبک زندگی مردم به عنوان مهم ترین عامل شیوع بیماری های غیر واگیر از نگاه سازمان جهانی بهداشت، - پیشرو دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود خدادوست در ششمین روز از هفته سلامت با شعار سبک زندگی سلامت محور با اشاره به قدمت چندهزار ساله و ریشه دار بودن طب ایرانی در فرهنگ و باور مردم گفت: طب ایرانی مبتنی بر دانش بومی است و با رویکرد سلامت محور و مبتنی بر اصلاح سبک زندگی می تواند کمک شایانی به حفظ تندرستی و ارتقای سلامت کشور کند.

وی افزود: از نگاه سازمان جهانی بهداشت، بهترین و مؤثرترین راه مداخله و پیشگیری از بیماری های غیر واگیر، اصلاح سبک زندگی است و بهره گیری مناسب از توصیه های حکمای طب ایرانی و به کارگیری آموزه های آنان در زندگی روزمره تأثیر بسزایی بر اصلاح سبک زندگی و پیشگیری از بروز این بیماری ها دارد.

سرپرست دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه هفته سلامت فرصتی است برای توجه بیشتر مردم به سلامتی و سبک زندگی خود، گفت: پیام اصلی طب ایرانی، اصلاح سبک زندگی است و نباید تنها هنگام بیماری به سلامتکده ها مراجعه کرد بلکه به مردم توصیه می شود حداقل سالی یک بار، به این مراکز مراجعه و با متخصصان این حوزه در خصوص شیوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طب ایرانی در ترویج «سبک زندگی سلامت محور» پیشرو است

طب ایرانی در ترویج «سبک زندگی سلامت محور» پیشرو است