مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اردیبهشت 1398 ساعت 17:562019-04-25سياسي

برای اجرای طرح« جهاد همبستگی ملی» همه باید دست در دست هم دهند


همه باید دست به دست هم داده و در راستای اجرای هر چه بهتر طرح «جهاد همبستگی ملی» که طرحی خداپسندانه است کمک کنند تا کرامت انسانی هم وطنان نیز حفظ شود.

- مرتضی فرامرزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اجرای طرح هر مسجد یک خانه در کشور برای کمک به هم وطنان سیل زده اظهار کرد: این طرح بسیار انسان دوستانه و زیبایی است و در این رابطه، هر زمان که به کمک های مردمی نیاز شده، آنها پای کار آمده و از مسوولان پیشی گرفته اند و به هم نوعان خود کمک کرده اند.

وی تصریح کرد: بی شک طرحی که برای خدمت به هم نوعان اجرا می شود طرحی بسیار ارزشمند بوده چون به هم وطنانی که بر اثر حوادث طبیعی دچار سانحه شده اند کمک شده و ممکن است این حادثه برای هر کسی رخ دهد.

فرماندار نقده گفت: بنابراین همه باید دست به دست هم داده و در راستای اجرای هر چه بهتر طرح جهاد همبستگی ملی که طرحی خداپسندانه است کمک کنند تا کرامت انسانی هم وطنان نیز حفظ شود.

وی بیان کرد: در دین مبین اسلام نیز برای کمک به هم نوعان تاکید فراوان شده بنابراین برای اجتماعی کردن این موضوع باید تمامی آحاد مردم پای کار بوده یعنی از اساتید دانشگاه گرفته تا افراد متنفذ منطقه ای، معتمدین محله و افرادی که به نوعی در اجتماع نقش دارند، روحانیت محله و اقشار مختلف مردم شامل شورا و دهیاران و پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اجرای طرح« جهاد همبستگی ملی» همه باید دست در دست هم دهند

برای اجرای طرح« جهاد همبستگی ملی» همه باید دست در دست هم دهند