مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اردیبهشت 1398 ساعت 17:502019-04-25سياسي

شکست ننگین آمریکا در طبس، نقطه قوت انقلاب اسلامی بود


شکست ننگین آمریکا در صحرای طبس در صفحه تاریخ جهان و تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان یک نقطه قوت و تحکیم برای انقلاب اسلامی و به عنوان یک نقطه ذلت و شکست مفتضحانه در تاریخ آمریکا به ثبت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه خراسان جنوبی، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی، امروز 5 اردیبهشت، در مراسم گرامیداشت سالگرد واقعه پنجم اردیبهشت شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس اظهار کرد: هر جا قتل، غارت و خونریزی روی کره زمین بوده یک طرف آن آمریکاست که یا کانون فتنه بوده یا در آن حضور داشته است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تصریح کرد: حدود 130 سال طول کشید تا آمریکا شکل گرفت بعد از آن یا هر سال یا یک سال در میان یا هر چهار سال، یکسره این کشور در حال جنگ و خونریزی بوده و اکنون هم اینگونه است.

وی خاطرنشان کرد: ما صحرای طبس را مقدس می دانیم به دلیل اینکه ماموران الهی به فرمان خدا و فرموده حضرت امام خمینی(ره) شن های این صحرا بلایی به سر آمریکایی ها آوردند که اشک رییس جمهور وقت این کشور را درآوردند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ادامه داد: شکست ننگین آمریکا در صحرای طبس در صفحه تاریخ جهان و تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان یک نقطه قوت و تحکیم برای انقلاب اسلامی و به عنوان یک نقطه ذلت و شکست مفتضحانه در تاریخ آمریکا به ثبت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست ننگین آمریکا در طبس، نقطه قوت انقلاب اسلامی بود

شکست ننگین آمریکا در طبس، نقطه قوت انقلاب اسلامی بود