مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اردیبهشت 1398 ساعت 16:352019-04-25سياسي

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: شهید شفیع زاده سربازی شایسته برای اسلام بود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این که شهید شفیع زاده سربازی شایسته برای اسلام و امام زمان(عج) بود، اظهار کرد: شاگردی و همجواری با شهید آیت الله مدنی بزرگترین توفیق و پاداشی بود که خداوند به شهید شفیع زاده عنایت کرده بود که نتیجه این هم .

- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: "شهید شفیع زاده" سربازی شایسته برای اسلام بود نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این که شهید شفیع زاده سربازی شایسته برای اسلام و امام زمان(عج) بود، اظهار کرد: شاگردی و همجواری با شهید آیت الله مدنی بزرگترین توفیق و پاداشی بود که خداوند به شهید شفیع زاده عنایت کرده بود که نتیجه این هم نشینی در رفتار وی بروز یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسن شفیع زاده با بیان این که بزرگداشت مقام شهدا که سرآمدان مردم روزگار هستند، کار بسیار ارزشمندی است، افزود: یادواره ها و بزرگداشت ها از جمله اقدامات باارزشی است که فرهنگ شهادت و ایثار را به نسل جدید و جوان منتقل می کند.

وی افزود: بزرگداشت شهدا، احیای نام و تحقیق در مورد فعالیت هایشان، تولید و انتشار آثاری از شهدا، بررسی زندگانی و اقدامات جهادی شهدا و… از جمله کارهای با ارزشی است که باید در قبال رشادت های شهدا انجام دهیم؛ بنیاد حفظ آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: شهید شفیع زاده سربازی شایسته برای اسلام بود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: شهید شفیع زاده سربازی شایسته برای اسلام بود