مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اردیبهشت 1398 ساعت 12:012019-04-25سياسي

فرودگاه پیام حداقل استانداردهای پرواز را دارد


مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه فرودگاه پیام از حداقل استاندارهای پرواز برخوردار است گفت: هیچ مانعی برسر راه برقراری پروازهای مسافربری پیام وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از البرز، محمد سعید شرفی، مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشور پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی و حل موانع مسافربری شدن فرودگاه پیام که در حوزه استاندار برگزار شد،گفت: این مجموعه زیرساخت های لازم را برای انجام پرواز را دارد.

مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشور در ادامه با بیان اینکه فرودگاه های قلعه مرغی و مهرآباد نیز فاصله ای مشابه فرودگاه های فتح و پیام را دارند، عنوان کرد: تاکنون شاهد حادثه ای به واسطه همجواری فرودگاه های مهرآباد و قلعه مرغی نبوده ایم.

وی اضافه کرد: فرودگاه پیام دارای حداقل استانداردها برای برقراری پرواز است از این رو مانعی بر سر راه ادامه پروازهای مسافری این فرودگاه وجود ندارد.

شرفی با تأکید بر اینکه مشکلات فرودگاه های فتح و پیام قابل حل است، افزود: فرودگاه پیام باید راه اندازی شود و مورد بهره برداری قرار گیرد چراکه معین فرودگاه مهرآباد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه پیام حداقل استانداردهای پرواز را دارد

فرودگاه پیام حداقل استانداردهای پرواز را دارد