مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 21:362019-04-24سياسي

ساکنان 10 روستای تخلیه شده هیرمند در مکان امن اسکان یافتند


بررسی شرایط اسکان افرادی که خانه های شان دچار سیل شده و مسائلی از قبیل تغذیه, آموزش و بهداشت فرزندان سیل زده در اولویت قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زابل، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان امشب در حاشیه برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران استان که با حضور قائم مقام و معاون سیاسی وزیر کشور, معاونین استاندار, نمایندگان سیستان در مجلس شورای اسلامی, فرمانداران منطقه سیستان, فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در استانداری برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: تصمیمات شورای مدیریت بحران در کوتاه ترین زمان باید محقق شود.

 استاندار سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی اعضای شورای مدیریت بحران در کنترل ,برنامه ریزی و مدیریت سیل سیستان افزود: ترمیم در ناحیه آسیب دیده کانال نیاتک انجام شد و 10 روستا تخلیه و با همه امکانات اسکان داده شدند.

وی با بیان این مطلب که احتمال وقوع مجدد سیل با توجه به بارندگی و برف در کشور افغانستان همچنان وجود دارد گفت: نواقص مدیریت سیلاب باید به سرعت برطرف شود که چنانچه سیلابی در آینده اتفاق بیفتد حداکثر منفعت از سیل فراهم شود.

 این مقام مسئول ضمن قدردانی از رسانه های دیداری و نوشتاری, صدا و سیما و رادیو سیستان که با حضور مستمر و دائم در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکنان 10 روستای تخلیه شده هیرمند در مکان امن اسکان یافتند

ساکنان 10 روستای تخلیه شده هیرمند در مکان امن اسکان یافتند