مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 20:312019-04-24اقتصادي

برگزاری پنجمین جلسه از دادگاه جرائم اقتصادی اصفهان/ تاجر صوری پای میز محاکمه ایستاد


در جلسه پنجم دادگاه جرائم اقتصادی اصفهان ، اتهام فردی مورد بررسی قرار گرفت که بنا بر گزارش واصله به دادگاه، متهم به اخلال در نظام ارزی از طریق تأسیس دو شرکت در ایران و یک شرکت و انجام معاملات صوری بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، پنجمین جلسه از دادگاه ویژه جرائم اقتصادی استان اصفهان به ریاست قاضی علیمراد نجفی جهت رسیدگی به پرونده اخلال در نظام ارزی کشور برگزار شد.

در جریان این جلسه، اتهام فردی مورد بررسی قرار گرفت که بنا بر گزارش واصله به دادگاه، متهم به اخلال در نظام ارزی از طریق تأسیس دو شرکت در ایران و یک شرکت در دبی به منظور صدور فاکتورهای جعلی و بازگشایی اسناد تجاری از طریق این معاملات نزد بانک های دولتی و خصوصی بود.

علیمراد نجفی، قاضی این پرونده در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص پرونده مذکور اظهار کرد: امروز پنجمین جلسه دادگاه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی در دادگاه ویژه استان اصفهان برگزار شد که موضوع آن، مربوط به متهمی بود که با تشکیل دو شرکت در داخل کشور و یک شرکت در دبی، با ارائه فاکتورهایی از شرکت خارجی خود به بانک های صادرات، ملت، مسکن و سرمایه، به منظور بازگشایی اسناد تجاری (LC) به این بانک ها مراجعه کرده و بالغ بر 201 میلیون درهم امارات و یک میلیون 624 هزار یورو ارز جهت واردات کالا اخذ کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پنجمین جلسه از دادگاه جرائم اقتصادی اصفهان/ تاجر صوری پای میز محاکمه ایستاد

برگزاری پنجمین جلسه از دادگاه جرائم اقتصادی اصفهان/ تاجر صوری پای میز محاکمه ایستاد