مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 15:512019-04-24سياسي

30 میلیارد تومان به موضوع شورای ترافیک و پایش تصویری شهر اختصاص یافت


شهردار کرج با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ای با فرمانده انتظامی استان البرز درخصوص پایش تصویری شهر گفت: 30 میلیارد تومان اعتبار برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از البرز، علی اصغر کمالی زاده شهردار کرج در نشست شورای اداری استان البرز که عصر امروز در سالن شهدای دولت برگزار شد با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ای با فرمانده انتظامی استان البرز در خصوص شورای ترافیک و پایش تصویری شهر، گفت: حدود 30 میلیارد تومان اعتبار برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

شهردار کرج با بیان اینکه بارش شدید باران در البرز با همکاری و هماهنگی شهرداری ها و مسؤولان ختم به خیر و تبدیل به رحمت شد، اضافه کرد: کمک های ویژه ای به صورت نقدی و غیر نقدی به استان های سیل زده ارسال شده است.

وی در ادامه از راه اندازی کمپینی در خصوص کمک یک روز حقوق کارمندان شهرداری کرج به سیل زدگان خبر داد و گفت: مدیریت شهری کرج در راستای کمک به آسیب دیدگان سیل در برخی استان های کشور تمام تلاش خود را می کند.

کمالی زاده با اشاره به اینکه هنوز وارونگی هوا در کرج رخ نداده است، گفت: فصل بارندگی ها که بگذرد، دوباره با وارونگی هوا مواجه می شویم و این موضوع بر لزوم توجه به شورای هماهنگی ترافیک تأکید دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 میلیارد تومان به موضوع شورای ترافیک و پایش تصویری شهر اختصاص یافت

30 میلیارد تومان به موضوع شورای ترافیک و پایش تصویری شهر اختصاص یافت