مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 15:362019-04-24سياسي

وصول مطالبات قانونی از محل جرائم راهنمایی و رانندگی در اولویت پیگیری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیروز حناچی شهردار تهران طی نامه ای و در پاسخ به تذکر مجید فراهانی؛ رییس کمیته بودجه و نظارت مالی در خصوص لزوم پرداخت سهم شهرداری تهران از محل جرائم راهنمایی و رانندگی گفته است: - شهردار تهران در پاسخ به تذکر رییس کمیته بودجه شورای شهر گفت: وصول مطالبات قانونی از محل جرائم راهنمایی و رانندگی و تهاتر آن با بدهی های شهرداری تهران در اولویت پیگیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیروز حناچی شهردار تهران طی نامه ای و در پاسخ به تذکر مجید فراهانی؛ رییس کمیته بودجه و نظارت مالی در خصوص لزوم پرداخت سهم شهرداری تهران از محل جرائم راهنمایی و رانندگی گفته است: وصول مطالبات قانونی از محل جرائم راهنمایی و رانندگی و تهاتر آن با بدهی های شهرداری تهران در اولویت پیگیری است.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: سهم اعتبار تخصیص یافته شهرداری تهران از محل اعتبارات به مبلغ 339900 میلیون ریال است که موضوع وصول مطالبات قانونی شهرداری تهران از محل جرائم مذکور و تهاتر آن با بدهی های شهرداری تهران هم اکنون در اولویت پیگیری قرار دارد.

گفتنی است پیش از این مجید فراهانی در تذکری به شهردار تهران با اشاره به عدم پرداخت سهم شهرداری از محل جرائم راهنمایی و رانندگی بر لزوم پیگیری این مطالبه از سوی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول مطالبات قانونی از محل جرائم راهنمایی و رانندگی در اولویت پیگیری است

وصول مطالبات قانونی از محل جرائم راهنمایی و رانندگی در اولویت پیگیری است